måndag, november 26, 2007

Tidningar

En av mina laster är att jag älskar tidningar. Läser glatt det mesta i tidningsvärlden. Men på grund av detta så samlar jag inte på tidningar för jag vill inte tillhöra en av de som måste saxa sig runt i lägenheten pga av sina enorma högar. Joo det kan finnas tidningar utspridda lite varstans hemma men inga berg.

Bästa morgonblaskan just nu:
SVD

Bästa dam/modetidning
Elle

Bästa mattidning
Elle mat och vin

Internationell press
Buisness Week

Musik
Uncut

Häst
Tidningen Ridsport

Nu till bottenappen, tidningar som borde bestraffas med presstopp, brännas på bål!

Amelia, den är inte bara ful den är rent bedrövlig desutom.

Veckoreyn, som ger karriärstips åt tjejer.. så som prostitution. Enda snälla jag komma på är att silverfisken varit krönikör!

Hänt i veckan och samlingen runt. Citerar tom Uggla "illa, jag mår illa!"

Hästmagazinet. Bara att det är ett Z i namnet räcker ju för att avskräcka de flesta med någon slags vett.

Bara ett axplock, fler tips? Vilka är de värsta?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida