onsdag, november 21, 2007

På väg mot fd hem

Ska åka uppåt i helgen. Ska bli skönt att komma bort eller hem hur man nu ser det. Fast på något sätt har jag nu lyckats få ångest. För att komma till staden som jag just nu saknar så. Med vänner och allt vad det innebär. Tänk om jag inte vill åka "hem" igen..

Men plågar de få utvalda med att jag väljer.. bestämmer tid och plats utifrån allt vad jag saknar. Nu ska jag leta efter spelningar...

Enda jobbiga är att jag vill känna mig lite snygg inför en rent hypotetiskt träff med Herr Strul. Frisör och lite frans & bryn färg är numera inbokat. Brukar vara ett vinnande koncept. Plus att jag köpt en ny foundation som förhoppningsvis gör mig oemotståndligt snygg!

1 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Fransfärgning är fan guld... Lycka till med Herr Strul, låt honom se vilken snygging han missat, he he ;)

5:18 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida