söndag, september 30, 2007

Jävla förbannade SVT

Härom kvällen råkade jag flippa in på Niklas mat. Lite halvsöt kille som lagar mat. Kalvstek.. ser ju ut att vara lätt som en plätt.

Så igår köpte jag en kalvstek sen började jag bjuda i hela familjen. Kändes som en skitbra idé.. DÅ! Nu funkar inte SVTs jävla hemsida och jag håller på att laga mat. Och nej jag hade inte förstånd att printa och det kommer 6 pers på middag idag. Riktigt smart. Dessutom är jag trött efter gårdagen ( återkommer till det senare)

Så nu slog jag upp ett glas vin och förösker att inte blir galen... blir sääääkert skitbra...

Yeah right..

Det skulle vara pumpa med! Det finns ingen pumpjävel att hitta. Så nu har jag gjort 2 olika potatisgratänger. Med vispgrädde. The real shit.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

J�ttegott och trevligt!
tack f�r en trevlig kv�ll!

5:36 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida