tisdag, augusti 01, 2006

Tom i bollen

Något har hänt. Allvarligt. Jag som aldrig har gillat fotboll tittar nu med intresse. Igår var jag på fotboll och tyckte att det var kul. Idag bokade jag biljetter till en match hemma. Om det plötsligt kommer män med vita rockar för att hämta mig så är det uppenbart varför.

Jag mörkar för mina tjejkompisar... vågar inte erkänna. Jag som satt och totalt sågade deras intresse för vm när vi skulle till grekland. Sen väl på plats så var det jag som som ville se...

Nu tittar jag på allsvenskan med intresse.

Det går utför.

Måste vara åldern.

Japp så är det.

Börjar bli gammal och senil.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åldern eller kärlek

9:42 fm  
Anonymous Anonym sa...

Har ett smärre intresse för fotboll jag med.

3:53 em  
Blogger N sa...

...det där känner jag igen. Det måste vara åldern. Har man slutat trotsa tro? :-p

8:50 fm  
Blogger Ängeln sa...

finns inte ens nån kille att skylla på...känner inte någon som håller på det laget här..

( killkompis som blir medsläpad på lördag föredrar konstigt nog AIK - hur det kan vara möjligt!;) )

7:55 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida