lördag, juli 29, 2006

Visst ja

Glömde ju att självklart så inleds första dagen i skåne med SPÖREGN. Det är ju självklart så att det fina vädret försvinner när jag kom hit. Min plan att hasa ner till standen och slappa gick om intet. Liksom att åka till Köpenhamn. Vad gör nämligen alla människor här när det regnar första dagen på mycket länge? Glöm inte att det är lönehelg också... Just det! Shoppar...

Nä jag fick tillbringa dagen med att åka med min käre far och hämta grus. Det är ju kul. Och handla brädor. Det är ju en ballbonus....

Jag glömmer alltid att när jag ska hälsa på min käre far bör man ha med sig väldigt oömma kläder. För det är alltid nån gammal maskin som ska flyttas eller mecka med bilen...

Kan iofs erkänna att brädorna är mina. Kom på att vi kan ju lika gärna göra ny trall till min balkong...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida