onsdag, juli 26, 2006

När får folk prata?

Lite vardagsnonsens som vanligt.

Var ute och sprang nu ikväll. Behöver jag berätta att jag på nolltid blir absolut självlysande rosa i ansiktet och sannolikt inte är en fager syn någonstans. Alltså springer jag och låtsas som att ingen i hela världen tänker på hur jag ser ut. Det gör livet lättare.

Idag springer en kille förbi mig i en av de *#*##** uppförsbackarna och slänger ur sig kommentaren:

-Nu springer jag om dig! Hänger du på?Öhm tror du att jag är fullständigt galen? Försöker att överleva det här

Men nää jag svarar:
- Nä ska hålla hela rundan..
och maler på..

Då hojtar han ( han är ju snart långt borta
-Jag ska bara springa 500 meter!

Jäkla hurtbulle tror du att jag bryr mig? Igår skådade jag en äldre dam (!) med gångstavar. Det ska ju inte var några problem att runda. Eller hur? Nej nej! När jag började komma ifatt började hon springa uppför i backarna. Tack för den du!

Jaja jag sliter mig framåt (det eg ganska bra)i alla fall då kommer han igen ( har vänt)och hojtar

-Jag kunde inte sluta. Det är ju så roligt!!


Lille vän, du anar inte hur många elaka tankar och fälleben jag hann fundera ut på resterande delen av rundan.

Men en sak jag inte fattar. Varför jag?

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ganka taffligt flirtförsök om ni frågar mig....

Fast jag antar att jag själv har visat prov på ytterst taffliga försök själv i mina dagar, när jag tänker efter lite.

10:16 em  
Anonymous Anonym sa...

Taffliga flirtförsök! ha jag är mästare på dem! ofta handlar det om att jag försöker flirta genom att vara rätt otrevlig. en klassiker är på kvarnen för ett år sen ca. han dansade m en blond tjej. jag gick förbi (vi hade kollat på varandra hela kvällen) och sa: "du är ganska söt, men du har dålig smak" o nickade mot tjejen varpå han svarade: "det är min syster"

hur som helst så gick det vägen. men jag skäms när jag tänker på det. kanske skäms även jogging-snubben?

11:25 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida