tisdag, mars 28, 2006

Fan fan fan

Just när jag började tänka att puh nu är det verkligen över med Herr Strul... allt har verkligen ett slut.. Då kommer ett sms som onekligen verkar vara från hans nummer.

Det tar säkert 10 sekunder innan jag börjar fundera på följande argument:

Det spelar ingen roll

jag är vuxen och kan göra vad jag vill

Det drabbar bara mig

Äh lite schysst sex kan ju jag behöva

Jag bryr mig ju inte

So- what kommer ju aldrig att funka ändå

Man får leka lite

Han är ju som han är..

Det vore inte fel med lite sällskap

Han är ju jävligt nice..


Glömmer helt och hållet följande:

Han är ett trevligt svin som enbart vill knulla mig och som sannolikt har en tjej som han "råkat" glömma just då..


SNACKA OM ATT VARA BLOND!

Men nää jag har varit duktig.. inte gjort nåt.. bonuspoäng?!?!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh vad jag känner igen de där argumenten - been there, done that! O aldrig blir man klokare heller ;)

Du..hur många gånger måste man smörja in sig med Dove's kräm innan man får någon nyans på huden? Smorde mig igår men ser ännu lika vidrigt blek ut *mutter*

2:48 em  
Blogger Ängeln sa...

jag tog ganska rikligt och såg effekt omgående.. men jag är likblek..

9:31 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida