torsdag, mars 16, 2006

Passa er killar!

Konversation med en tjejkompis häromdagen som också är singel men några år äldre än jag..

Jag:
-Tips förresten, de har utförsäljning och de hade kondomer på rea!

Hon:
-Äh jag har ju inte nån sex så..

Jag:
-Jaa men vaddå, förbered dig då? Alltid bra att ha hemma!

Hon:
-jo men jag vill ju ha barn så då är ju kondomer inte bra...

Jag:
-BARN?!? ( jag har inte förlikat mig med att vi är vuxna än)

Hon:
-Jaaa, jag är ju desperat!

Jag:
-VA?!

Hon:
-JO men kom igen det har ju jag varit hur länge som helst..

EN liten summering. Killar passa er! Om ni inte har tänkt er att få barn.. skydda er.. lita inte på tjejer.. Tjejer är hemska och manipulativa varelser som gör nästan vad som helst för att få sin vilja igenom..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida