torsdag, mars 23, 2006

Allt går inte att köpa..

Ibland måste man utmana ödet! Göra dom där sakerna som aldrig kommer att gå...

Vad sägs om pms och jeansprovning? 2 kg extra i kroppen och hitta jeans som passar och är något så när bekväma. PLUS att dom ska vara snygga!

Let face it - modet är inte på min sida just nu när det gäller jeans. Jag ser helt ärligt inte klok ut i smala jeans.. tro mig jag provade igår..

Men när jag står där och har tryckt på mig ett par jeans och inser faktum - så här kan jag inte gå ut! Rumpan som inte är liten från början ser ut som en ladugårdsdörr följt av ben som ser ut som kycklinglår... dvs feta uppe och smala längst ner.. så kommer tjejen som jobbar butiken:

-Åhhh vad fina dom är!!

Hallå? Jorden kallar.. visst smaken är delad.. men är det inte meningen att kläderna ska framhäva nåt positivt.. eller har hon en plan att alla ska se anskrämliga ut?

Försöker skrapa ihop nytt mod... och ork.. inför projeket renovering inför vår och sommar...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Men PMS och jeansprovning ska aldrig kombineras, det borde helt enkelt förbjudas i lag anser jag! Och när vi ändå är inne på att förbjuda saker - förbjud det hemska ljus de har i provrummen *ryser*

10:39 fm  
Blogger Ängeln sa...

Var på H&M här om dagen.. har en teori till varför de väljer sånt ljus..

För att man kommer köpa vad som helst som döljer eländet...


Säger bara DOVE SUMMER GLOW!

Det finns ett före och efter...

9:02 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida