tisdag, mars 21, 2006

The biggest tease

Erkänner att jag sitter och leker lite med SD*. Men jag är ju oseriös och feg! Jag har inte en tanke på verkligen gå på dejt. Varför man ska väl vara öppen för alternativ? Men jag avskyr genuint att gå på dejt i synnerhet blinda sådana. För några år sen provade jag det där med dejting med förödande resultat:

En tjejkompis lurade mig att gå ut med en killkompis till henne. Insåg direkt faktum.. jag borde ha begärt bild.. visst trevlig kille men om jag ens ska vara intresserad så måste ju faktiskt kunna tänka mig att ha sex med person ifråga.. såå nej det blev inget.

Provade Love Search efter en annan tjejkompis ihållande tjat. Gick nog på ett par dejter men den här var värst. Vis av mitt tidigare misstag hade jag begärt bild.. Bara en sak när han kom så kunde jag för mitt liv inte känna igen honom. Ojdå - bilden var 10 år gammal och han var 10 år äldre än han utgett dvs. i samma ålder som min pappa*... Lovade att skicka rapport till kompis hur det gick.. var mkt enkelt... stod bara en sak smset: ÖRK!!!

Grejen nu är att jag egentligen inte alls känner för att dejta. Vinterblek och trött med röd näsa efter förkylning... känns inte som ett vinnande koncept..

*Spray Date
* nää känns väl freudianskt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida