söndag, mars 26, 2006

Reklam som funkade

jag har fallit fett för en reklamfilm. Patetiskt men det finns inte en chans att förneka... Jag gick verkligen och LETADE upp produkten..

Dove har kommit med en ny hudlotion med LÄTT brun utan sol effekt!
Nu till det sensationella:

Den FUNKAR!!!!!!!!


Det är sant.. lite lagom färg så man bara ser fräsch ut.. inte risk för ränder osv..nu kan jag gå in i ett provrum och inte DÖ av depressionen när man råkar se sig själv i spegeln...

Japp.. jag går nästan omkring naken och konstaterar.. GUD vad SNYGG jag är! Måste ha fler...

Precious... it's mine it's mine

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh, så den funkar verkligen?!

Såg reklam för den på tv nyss o tänkte att man kanske skulle prova! *springer genast o köper en* :)

4:23 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida