fredag, september 19, 2008

Whoa!

Det är fredag och jag slipper sitta i någon jävla möte hela dagen. Så jag är på strålande humör trots en liten lätt huvudvärk orsakad av gårdagen.

Pappa bjöd på lunch och gick dagen till ära att faktiskt prata med om jobb och allt. Dessutom valde han att ta parti för mig så det känns bra. Såg nästan hans horn växa ut.. vilket är ett bra tecken.

Veckans fix idé är för övrigt att Råttan vill ha ett nytt halsband. Yttert viktigt. Jag såg ett svart i lack med glittrande hundben på som hade varit så ballt på henne. Dessvärre fanns det inte i rätt storlek, så nu är jag sur. Det ska vara snyggt och billigt. Komplicerad kombination.

2 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Ja den där kombinationen snyggt+billigt brukar sluta på 0 antal inköp alltsomoftast.

Lät snyggt annars.. :)

2:28 em  
Blogger Ängeln sa...

Jaaaa och så stack syrran och köpte det till sin valp. OCH JA det är så snyggt..

3:14 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida