fredag, september 12, 2008

Fredag

och nu har syster yster och masen kommit hem. Bruna och jävliga efter en vecka i solen. Måste vara så att de supit så mycket att de glömt att använda tvål, därav färgen.

Trött som en bäver men nöjd och laddad efter 3-dagars kurs. Mycket roligare än att jobba. Nu hoppas jag på att syster yster är hejdlöst imponerad över bilderna som jag tog på monstren..

Nedräkning, sedan ett besök till bolaget, en ridtur och sist men inte minst.. hem och sova i MIN MIN MIN säng... okej den delas med lite djur men ändå! Hem!

2 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Alltid kul med monsterbilder. Saknar nästan att ha häst ibland just för att kunna rida sådär med kort varsel...

4:43 em  
Blogger Ängeln sa...

blev longering... insåg att det stormade ute och nån stod på sina tår i stallet..

8:13 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida