torsdag, september 25, 2008

Torsdagkväll

Och jag ska gå på någon jobbrelaterad grej som jag tackade ja till för att min kollega ville med. Kollegan som är sjuk idag vilket innebär att jag får gå själv. Vilket jag ärligt talat inte är ett dugg sugen på. Nu ska jag gå omkring och vara trevlig och sannolikt känner jag inte en käft.

Och jaaaa jag erkänner att ett av skälen till att jag anmälde mig var att jag hade någon slags förhoppning om att en snygg kille* ska dit. Som en fjortis som vill ha något att spana på. För det finns inte en chans att jag skulle kunna göra nåt i alla fall. Dessutom är jag jävligt övertygad om att fanskapet inte dyker upp.

* Enda snygga kille jag sett på ett möte. Som dessutom svarade väldig "icke" officiellt i telefonen. Lyckades få mig att rodna på andra sidan. Och det är inte helt lätt att lyckas med det.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida