tisdag, september 23, 2008

Sopa

Igår passade jag på att fixa hos hästen på lunchen. Allt för att ha en vilodag och fixa lite hemma. I söndags tog jag nämligen tag i mig själv och tvättade en massa samt städade. Slog på stort och bytte gardiner så nu är det ganska trivsamt hemma.

Dessutom tog jag ta i innehållet i min garderob och plockade bort det mesta som jag ändå inte kan ha. Av någon anledning blir jag bara tjockare och tjockare. Så varför ha kläder i garderoben som jag inte kan få på mig? Det är bara deprimerande. Så när jag blir mindre tjock igen har jag en massa kläder att välja på. Vilket givetvis ska bli snart.

Men det där med tvätten. Jag hade ju tänkt mig att jag skulle packa upp all tvätt och stryka igår. Vilket inte hände. Utan jag låg i soffan med en stor kopp te och gjorde absolut ingenting alls. För att sedan somna tidigt och sova som en gris. Måste vara hösten och mörkret för jag är så trött hela tiden.

Eller så är det bara så att jag är väldigt lat. Inte helt osant.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida