onsdag, augusti 13, 2008

Ljuset i tunneln

Det finns en sak som jag verkligen ångrar att jag inte gjorde sommar. Ångrar är dessutom en underdrift. Jag har varit jävligt bitter över att jag inte gick och såg Leonard Cohen så jag blev lite glad när jag igår upptäckte att han spelar i Globen. Vad jag missade var att biljetterna släpptes igår. Men det gjorde inte kompisen som jag skickade länken till. Så nu har jag ytterliggare ett huvudstadsbesök inplanerat i höst... och det råkade bli ett tredje med.. även det konsertrelaterat.

Finns med andra ord lite hopp om livet..

2 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Åh. Vi pratade om det häromveckan. Blev nästan sugen på att gå jag med...:)

5:34 em  
Blogger Ängeln sa...

Passa på medans det finns biljetter...

11:31 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida