torsdag, januari 03, 2008

världens sämsta reklam

Okej jag erkänner. Jag har tittat massivt mycket på tv de senaste dagarna. Jag vet det är dåligt. Men det blåser i stormstil här och är några minusgrader. Vilket känns som hur jag föreställer mig sibirien eller nåt. Det är milt uttryckt svinkallt.

Enda man kan göra är krypa ihop i soffan eller sängen i fosterställning. Och läsa böcker eller titta på tv. Vilket jag gjort.

Men varje gång jag ser den reklamen blir jag lika lätt illamående. Vem fan vill se reklamen för analklåda??? Hur mycket har de som är med i den fått betalt?? Kan ju hoppas att det är enorma pengar. För vem vill bli förknippad med analklåda. Jo men jag var med i en reklamfilm och har nu gett analklådan ett ansikte.

Det finns vissa saker som jag inte vill veta. Analklåda är en dessa saker. Lägg ut foldrar på apoteket eller nåt!

Vill du se världens sämsta reklamfilm? Kolla här!

1 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Håller med.. Det och den där Pevarylkärringen i vit rock borde fan vara stötande reklam om något.

9:52 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida