onsdag, januari 02, 2008

Korp

Var ju tvungen att norpa den från A..

Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?
Kan inte komma på nåt...

Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2008?
Knappast.. funderar på några nya för året. Vara mer ekonomisk är en stor punkt.

Fick någon i din närhet barn?
Börjar yngla av sig i epidemisk form

Dog någon i din närhet?
Dessvärre

Vilka länder besökte du?

Grekland, Tyskland, Danmark ( så klart), Italien och USA.

Vad skulle du vilja ha 2008 som du saknade 2007?
Sex

Vilket datum från 2007 kommer du minnas, och varför?
31 januari, jag flyttade från Stockholm
1 september, började jobba igen
Sista veckorna i augusti kommer jag att minnas för livet. Rolig resa och minne för livet. Tack för inbjudan till bröllopet.


Vad var din största åstadkommelse?
Att jag bytte ut mitt liv

Vad var ditt största misslyckande?
Borde börjat söka jobb tidigare och sprang inget nästan

Vems beteende förtjänade att firas?
Alla mina vänner. Som är kvar trots att jag drog

Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg?
Ingen nämnd ingen glömd

Var tog det mesta av dina pengar vägen?
Ledighet & hästen

Vad gjorde dig jätte, jätte, jätteexalterad?
Oj! Vet inte. Min häst kanske? Annars San Fransisco.

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2007?
Vi kommer att dö samtidigt du och jag. Säkert

Bästa filmer 2007?
Som jag såg?! Ingen aning...

Vad önskar du att du hade gjort mer av?
Allt! Tiden flög iväg

Vad önskar du att du hade gjort mindre av?
Spenderat pengar

Favorit TV-program?

Absolut favorit? Grand Designs

Vilken var den bästa boken du läste?
Luftslottet som sprängdes. Nästan pinsamt med sååå många poäng litteraturkunskap. Men de är bra. Annars borde alla läsa Bitterfitta. På fullt allvar.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Åt middag med goda vänner

Hur skulle du beskriva din stil 2007?
Haha! Mys och ridkläder dominerade för att under senare delen av året återgå till jobb.

Hur höll du dig ifrån att bli galen?

Gjorde jag?

Vem saknar du?
Många. Har en svag dag idag.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Oj träffat många bra människor. Kan omöjligt peka ut någon...

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2007:
Att det är kul men jobbigt med hundar.

Lärde du dig något nytt under 2007?

Att jag har grym talang för att vara ledig. Ha häst underlättar klart, annars hade jag krupit på väggarna.

Vad vill du lära dig under 2008?

En massa nytt. Nytt jobb och ny branch vilket ska bli så kul.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida