onsdag, januari 02, 2008

Imorgon

Ska jag börja ett nytt liv.

Jag vet inte hur många gånger som jag tänkt det, planerat det, börjat och lagt av. Till en början ska jag träna mig på att sätta mig själv lite längre fram. Just nu känns det som att jag försakar mig själv för att hjäla andra. Det blir inte bra alls. För jag blir trött och deprimerad och går med konstant dåligt samvete för att jag inte gör tillräckligt.

Summan av kardemumman är att det inte blir så mycket av något. Jag binder upp mig för mycket och ägnar mig inte alls åt mina kompisar. Som finns där. Men inte så länge till om jag inte skärper mig.

För vad som sker är att det inte blir så mycket av nåt alls. Och jag mår inte bra. Nästa vecka kör jag igång jobb igen och den här gången är det allvar. Det kommer bli många timmar i veckan och min tid kommer att gå till 2 saker. Jobb och häst. Igen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida