tisdag, november 13, 2007

Fan fan fan

Känns som en dag när jag bara är irriterad på allt och alla. Kan iofs bero på att jag känner mig trött hängig och febrig. Lite lätt tung i halsen dessutom. Känns bara konstigt med allt.

Funderar allvarligt på att ta en omstart och åka hem och lägga mig. Slänga på en film och ta en filt och bara vara i fred.

Lyckades precis fräsa av min kollega på att sätt som var väldigt onödigt. Det är inte hennes fel att hon har en karl som verkar vara en svinpäls. Däremot är det hennes fel att hon valde att skaffa barn med honom. Samt har valt att köpa hus med honom. Tips! Om en kille inte är ansvarstagande innan det tillverkas barn så lär han ju knappast bli det när barn väl kommer. Jag kan spy hur mycket galla som helst över det. Vissa dagar orkar man med mer än andra. Idag saknar jag det där extra tålamodet som behövs för att stå ut.

Varför kan jag inte bli som en filmstjärna när de är dåliga? Glida omkring i sunkiga kläder med rufsigt hår och ändå se hur snygg ut som helst.

Inte blir en sur bitch. Det är inte kul.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida