måndag, november 12, 2007

måndag

Känns som att jag inte hade någon helg alls. Kom hem natten till lördag vid 2-tiden med alldeles för lite sömn i kroppen redan då. Som jag inte hämtat upp riktigt sedan dess. Så jobb och måndag kändes inte alltför härligt. Eller den kyla som nu slagit till i Skåne. Är det någon som har missat att jag flyttade ner hit för att slippa skrap bilrutorna på morgonen? Dessutom har jag givetvis inte bytt till vinterdäck på bilen. Men den dagen som jag får det gjort så kommer vi ha en värmebölja här med 10 grader i några veckor. Det är lagen om tingens jävlighet om någon undrar. Så får fort jag får en tid på en däckverkstad eller en kille som erbjuder sig att fixa det så kommer värmen igen. Om man nu kan kalla 10 grader för värme..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida