onsdag, september 12, 2007

Nedräkning

Om en månad fyller syster yster 30 år och som en god storasyster ska man väl komma på en present. Men snäll kommer den inte att bli.. hämnden är ljuv. Min 30 års dag firades på ett beduincamp i Jordanien med te, vattenpipa och helgrillat lamm. Jag åt inte kött då. Syster Yster och jag storbråkade och jag fick inte ett kort, en blomma eller ett paket. Däremot sjöng en trumbadur Happy Birthday på arabiska. Påminner mycket om fulla svenskar kan jag tillägga.

Så mina fantasier inför syster ysters födelsedagspresent får hornen att växa ut genom håret. Hon kan ju få paketet här och ta med sig ner.

Jag funderar skarpt på en dildo.. Måste ju vara en höjdare i säkerhetskontrollen på flyget?

Andra förslag?

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Dildo är klockrent :-) helst att den är påslagen i säkerhetskontrollen också ;-)
KramS

4:33 em  
Anonymous Anonym sa...

Hämnd?! Vaddå hämnd?
Varför ska jag straffas för din dåliga 30-års dag?
Nu är du allt bra orättvis!
Var ju inte mitt fel att pappa bokade dels ett uruselt hotell och att beduincampen var ju den dan.
Åååhhhh näää jag ska väl inte straffas för det.
Elaka syster!

4:20 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida