måndag, augusti 21, 2006

Timglaset tomt

Sanden har runnit ner. Timglaset är tomt. Tiden har runnit ut för Herr Strul. Han har inte hört av sig sedan jag påtalade att jag inte vill mer. Det hindrar ju inte att han kommer att höra av sig.

Men jag ska inte falla i fällan igen. Jag är så trött på hela historien.. jag är för less. Det finns ingen anledning kvar.

Jag kan inte hymla med att det är trist att sova ensam alltid. Fast ärligt talat så var han ju rätt värdelös på det. Så vad fan - det är bättre att var själv.

The more you ignore me
The closer I get
Youre wasting your time
The more you ignore me
The closer I get
Youre wasting your time

I will be
In the bar
With my head
On the bar
I am now
A central part
Of your minds landscape
Whether you care
Or do not
Yeah, Ive made up your mind

The more you ignore me
The closer I get
Youre wasting your time
The more you ignore me
The closer I get
Youre wasting your time

Beware !
I bear more grudges
Than lonely high court judges
When you sleep
I will creep
Into your thoughts
Like a bad debt
That you cant pay
Take the easy way
And give in
Yeah, and let me in
Oh, let me in
Oh let me ...
Oh, let me in

Morrisey

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida