söndag, augusti 20, 2006

Less

Kan man överklaga en förkylning? Fast förkylning är det inte utan jag är bara hur trött som helst och har ont i halsen. Tro inte att jag kan sova för det! Nu börjar jag tröttna på det här. Förvisso har jag väl inte skött mig optimalt men nån måtta får det ju vara. Frågan nu är om jag ska peta i mig en massa värktabletter och jobba imorgon. Nåja får se hur dagen utvecklar sig. Nu vill jag ha kaffe och en chokladcroissant. Jaaa till frukost. Dekadent? Japp men det är en viss känsla med varmt kaffe en chokladcroissant och dagens tidning.

Det här är nackdelen med att vara singel. Ingen som tycker synd om en och kan tänka sig att ta hand om mig när jag är krasslig. Som att gå till affären och köpa en chokladcroissant eller i alla fall bistå med sällskap.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida