torsdag, juni 29, 2006

Soffpotatis

Allt som oftast tror jag att jag verkligen behöver vila. Sova mycket och bara ta det lugnt. Vad händer då?
Jo, jag äter och dricker en hel massa och rör på mig föga. Men jag tror verkligen att det är det som jag vill.

Krasst sett så är det så att OM jag inte petar i mig alkohol så har jag rätt mycket energi. DÅ kan jag sällan ligga på soffan/stranden och koppla av och tycka att det är mysigt.
Annars blir jag rastlös.

Nu har jag ”vilat” i 3 veckor. Dvs. inte tränat nåt och druckit öl/vin samt ätit ute. Summan av kardemumman är att jag nu lagt på mig vikt ( inte muskler). Dessutom är jag relativt utvilad efter en vecka på stranden.

Så igår var det dags för det hårda livet att börja…

( visst grabbar kom hem till mig på middag med lite vin… öhm..visst fan hälsoliv)

Nåja började med att springa igår…

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida