tisdag, juni 13, 2006

Och nu klarhet

Det har varit lite mycket senaste veckan. Milt uttryckt. Så när jag väl haft en stund över så har jag varit så trött att jag inte orkar tänka. Det är så ibland.

Men nu har jag i alla fall fall bestämt mig. Jag ska inte köpa huset som jag har tittat på. Det känns som ett oplanerat ruckel som är svårt att bygga ut. Tänk att det är sådant som jag funderat på. Ringt kommunen och frågat om stadsplan osv. Får hitta ett annat hus. För flytta vill jag.

Senaste veckan har varit rolig. Det har gått bra. Om exakt en vecka befinner jag mig på arlanda på väg till en vecka bestående av bira, sol och böcker. Det ska bli skönt med en paus. Tänk en hel vecka till att älta mitt liv! Eller snarare så kommer jag ligga med näsan i böcker….

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida