måndag, april 03, 2006

Bekännelse

Bara att inse - jag har inget som helst förnuft! Minne som en guldfisk eller så kan man kalla det strutsmetoden. Som för övrigt fungarar ganska bra om man bara inte tänker, vilket borde gå relativt lätt när man är blond.

Jag har alltså pratat med Herr Strul i helgen. Hur duktigt som helst skulle ju aldrig få för mig att träffa honom... hmpf... det är väl snarare en tidsfråga som jag av nån outgundlig anledning* förhalar just nu..

Men visst grabben ring mig i veckan så ska jag se om jag har tid..

*fel tid

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tror bara det finns en sak att göra om man är i ditt läge, o det är att inte svara när/om Herr Strul ringer. Ibland måste man klippa av en längre tid, annars trillar man dit igen. Been there, done that..I know!

9:26 fm  
Blogger Ängeln sa...

Sant...

men har provat även det... men har inte nån som helst karaktär när det gäller den här karln...

11:21 fm  
Anonymous Anonym sa...

Vet den känslan, alltför väl! Är surt när det känns som om man skulle behöva emigrera för att komma ifrån någon..när man inte ens vet om man egentligen vill komma ifrån personen i fråga..

12:39 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida