tisdag, februari 28, 2006

Office Space

Mitt morgonhumör är inte lysande*. Faktiskt helt bedrövligt.. Men det finns vissa saker som inte hjälper!

- bilköer, okej det är sportlov varför märkts det inte?!
- larmet går för fullt på kontoret i minst 40 min
- min bordsgranne börjar med smaska äpple på morgonen. Det är verkligen hemskt.. Sitter bara och väntar på nästa tugga och sen smask smask smask.. Tips! Börja aldrig lyssna eller analysera hur nån äter. Det är svårt att inte reta ihjäl sig..
- 3 personer ställer sig bakom mig rygg och börjar högljutt diskutera nåt som inte fungerar

Detta innan jag ens fått i mig morgonkaffet!!

*det har gått över nu men vem fan kom på att kontorslandskap var en bra idé..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida