tisdag, februari 21, 2006

För länge sen..

Så lyckade jag med det där som man inte ska..

Ha inte sex med följande:

-killkompisar ( det blir aldrig sig likt efter det)
-kollegor
-kompisars killar
-killkompisars polare

och det här går under första punkten.. Men men man lär ju sig?!? eller nåt? Eller så är det så att jag lyckats med det några gånger.. Men nu tar vi just en specifik.. Vi kan kalla honom Herr T

Nu till det lite lätt underhållande. Vem ringer den här Herr T när han har tjejproblem? joho mig.. Varför? För att jag vet hur han funkar? Okej det kan jag väl stå ut med. Fast någonstans går gränser tex när han beklagar sig över sitt sexliv med sin nya tjej?!? Vad sjutton tänker karln med?

Ärligt talat kommer jag nog aldrig riktigt förstå varför.. men är ju blond. Måste vara det..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida