måndag, februari 27, 2006

Ihhhhhhhh

Faktum! Jag börjar få rynkor!!!

Inte sådana där små fina runt ögonen.. utan sådana som jag har börjat se hos mina vänner som är några år äldre.. Joho! Det är faktiskt så att mina vänner börjar även bli äldre.. tillbaka till ämnet - japp RYNKOR.. okej inte världens undergång.. men ändå!

Frågan är nu? Vad gör jag?

( just nu - dricker vitt vin och inser att jag börjar bli gammal)

Det krävs en PLAN...

EN HANDLINGSPLAN eller nu börjar det : KRIGET

Så nu surfar jag desperat efter vad är det som funkar... helst en mirakelkräm som kostar 50 spänn och gör att jag kommer se ut som en dröm! Inser dock att det är mycket osannolikt.. Finns nog bara en sak att göra!

HÄLSOLIV

Vilken tragedi..
-mindre alkohol
-mer motion
-nyttig mat
-massa grönsaker


Eller så kan det finnas ett annat skäl. Jag har börjat äta lite kött igen efter många års uppehåll. Kan det vara så? Måste surfa runt lite.. Till dess - dricka upp vinet som var kvar och utveckla en krigsstrategi...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida