måndag, november 03, 2008

Smaskare

Utan att överdriva allt för mycket är det värsta jag vet folk som smaskar. Det är helt vidrigt och jag kan inte undvika att tänka på rent mordiska saker när jag hör folk som smaskar. Sitter jag vid samma bord så måste jag gå därifrån. Extra känslig är jag vid frukost. Fan ta den som får för sig att äta käckebröd. Det finns olika typer av smaskare:

Hmmaren en person som sitter och stönar över allt de äter. För att allt sååå gott.. Blir snabbt irriterande.

Omedvetna som jag ibland undrar om de i överhuvudtaget hör.

Slafsaren. Garanterat en glupsk person som gärna öppnar munnen och drar in luft när maten är för varm. Vilket den oftast är för att personen är så glupsk.

De som bara saknar vett och hyfs..

3 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Hatar sånt med. När jag blir diktator ska det fanimej vara förbjudet att smaska och äta med öppen mun...;)

9:28 fm  
Blogger Ängeln sa...

Jaaa du har väl läst Fursten som träning?!?

12:49 em  
Blogger Ninde sa...

Nope. Men har snott faderskapets ex och planerar att bilda mig lite vid tillfälle. He he...;)

8:47 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida