lördag, oktober 18, 2008

Morgonstund

Huliganen har åsikter. En är att om matte är borta flera kvällar i rad så har han rätt att väcka matte vid 6 för att han vill kela. Och jag som hade tänkt att ha sovmorgon.

Till slut smet jag upp och hämtade tidningen ( lokala blaskan hade gratis erbjudande ett par månader) kröp ner i sängen igen och har numera en katt som ligger på min axel och spinner.

Förresten har vi nog hittat kavaljer till lillkatten så förhoppningsvis blir det småkatter framöver. En hel massa.

1 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Ha,ha såklart han har åsikter. Du måste ju leva upp till dina matte-plikter...(och jag saknar redan Grå Katten jag träffade i helgen.)

Nån speciell ras på lillkatten? Planer på att behålla någon unge? :)

9:39 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida