måndag, mars 31, 2008

Helgen

Fredag

Efter alla IKEA besök blev det en kort kväll. Foderinköp och snabbmockning hos hästen som blivit kraftigt försummad senaste veckan. Men jag kan ju skylla på att vi faktiskt har haft snö...

Kvällen tillbringade hemma hos mamma med lite tapas och vin. För att sedan se finalen på Let´s Dance. Inte så spännande men ganska skönt.

Lördag

Lyckades komma in till jobbet vid halvåtta och skulle göra lite rapportering vilket slutade med att jag ägnade mig åt att montera möblerna på mitt rum. Nu återstår små saker som att hänga på dörrar och borra hål för handtag. Enligt min mening tydliga uppgifter till killarna.. så jag får väl tindra lite med ögonen så kanske det blir gjort. Resultatet blev i alla fall att jag kunde packa upp.

Tanken var att jag skulle på bjudning hemma hos mamma med lite gäster. Men i sista stund insåg jag att jag var för trött och stannade hemma i soffan. Sovandes större delen av kvällen. Vaknade och lyckades se små snuttar av världscupsfinalen i dressyr innan jag somnade om.

Söndag

Omställningen till sommartid förstörde min dag. Jag var så nöjd över att kunna sova till klockan 8. Vilket jag snabbt fick saboterat när jag insåg att klockan var 9 istället. Klockan hann bli 10 innan jag kom in till jobbet. Dessutom fick jag inte mycket gjort..

Men nu är det måndag och dagen bjuder på nya utmaningar. Tex att göra klart rapporteringen inför mötet i em.. smart att göra allt i sista stund. Plus att ikväll ska en stor förändring ske. Återkommer till det..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida