tisdag, augusti 28, 2007

Jetlag

Man skulle ju kunna tro att den skulle börja ge med sig. Min förbaskade jetlag. Jag är inte road av att vakna vid 5-6 snåret på morgonen. I synnerhet inte lätt bakis. Vi provade lite vin i lobbyn igår innan middagen då vi drack vin.

Sen shoppade vi. Tips! Man handlar rätt mycket efter att ha druckit rätt mycket vin. Men allt är väldigt snyggt då. Sen hade nån ( INTE JAG!) kollat upp någon bar vi skulle till. Behöver jag tillägga att nån inte har ett uns av lokalsinne. Så helt plötsligt så befinner vi oss i rätt ruffiga sammanhang. En ledtråd är att när man går förbi en affär som heter The Smoke Shop så har man gått fel. Slutligen hamnade vi på en mexikansk sportbar med typ thaipersonal. Mest för att ängeln var dödligt kissnödig. Men vi konstaterade glatt att vi inte hamnar i turistfällorna i alla fall. Därefter avancerade vi till en bar med en söt bartender..

Efter sådana kvällar blir jag lätt bakis...

Nu dags att gå upp och äta frukost. Och neeeej den är inte nyttig nånstans...

1 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Mycket dagsljus brukar hjälpa jetlagen. Och mer vin än vatten ;)

Känner igen det där. Enda gången jag är morgonpigg är i Staterna..

4:40 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida