måndag, augusti 27, 2007

Frukost

Det var många år sedan jag var här senast och jag hade nog glömt eller förträngt hur onyttigt allt är. I synnerhet frukosten. Första morgonen var det enda som inte var friterat eller sött en bagel med philadelphiost. Det fanns inget annat om man inte gillar at ha sylt på mackan. Nåja vi åkte upp till Mariposa och fick omlett och hashbrowns som var dränka i fett på den lokala syltan. Dag 2 provade vi kaffestället i stan som verkade lovade. En bagel och en fruitsmoothie. Kan ju inte gå fel, kan man tro. Tills jag tyckte att hon frågade om vi vill ha lite grädde på. Självklart hade jag rätt. Stor blaffa med grädde i och ovanpå.

Men igår på hotellets vinprovning ( som är gratis varje dag) så vi höra att frukosten på hotellet ska vara bra. Så jag hoppas.. på frukt och gott kaffe..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida