måndag, augusti 27, 2007

San Fran...

Nu har vi anlänt till hotellet. Resan hit från Mariposa gick utmärkt trots att det var mycket trafik. Hotellet är över min förväntan. Eller rättare sagt mitt rum.

Det är svårt att beskriva men jag trivdes direkt när jag kom in. Det är 3 fönster i rummet och ett i badrummet. Det är litet och rent men har charm. De gamla detaljerna i huset finns kvar men är i vettigt skick. Länge sedan jag blev så nöjd över ett hotellrum... Inte illa.

Jag kan se mig själv i det här rummet i mååånga dagar...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hallå där, våga inte lämna mig ensam i Sverige...inte ragga på någon snygg rik amerikan ;-)

kram S

1:14 em  
Blogger Ängeln sa...

Ingen risk! Inte sett nåt som ens gått att tänka sig. Bröllopet kryllade av singeltjejer.

3:31 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida