torsdag, augusti 02, 2007

Var var var

Är solen, värmen..

Har inget att skriva om mer än att jag är förkyld igen. Börjar bli väldigt less på det nu.
Nu matinköp och hysterisk städning inför besök av kusin med sambo.

Ska bli supertrevligt. Måste bara få hemmet att se ut som jag är ordningsam. Svårt när sadelkammaren invaderats av mal och jag passade på att tvätta det mesta. Som nu hänger på tork hemma.

Joo men så här bor jag mellan shabrak och benskydd.. i mängder. Nej nej de är inte tvättade de är nya som jag köpte i Falsterbo...

Plus att jag utökat djubeståndet. Gissningstävlingen börjar nu... vad är det för något?

2 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

En till katt? En hästkompis? En get?

Åh..är barnsligt förtjust i hästgrejor. Skulle jag ha råd skulle jag lätt kunna gå in i en hästaffär o köpa en massa tillbehör till en häst jag inte ens har. Just nu.. :)

2:24 em  
Anonymous Anonym sa...

Har du testat Berocca som finns på Apoteket? Jag började med det i våras o mina förkylningar är som bortblåsta, samt att jag får en sjujäkla energi :)

8:47 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida