torsdag, november 09, 2006

Se i stjärnorna

Aha, det var inte halkan som gjorde att jag krockade utan mitt sjärntecken. Det finns ju en räddning. Fast enligt listan så ligger mitt stjärntecken på 9e plats. Mellan Fredde och Arja. Vilket öde. Eller så kan man se personen på bilden och fundera på vem är? Erkänner att mitt intresse för idol är helt obefintligt.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,927953,00.html

Nu ska jag kämpa vidare med Mästaren & Margarita, det är litterturafton nästa vecka och den här gången ska jag har läst boken. Även om nya Elle egentligen lockar mer. Lyckades läsa några hundra sidor i helgen när jag väntade på att få mina däck skiftade. Den är ganska flippad. Men nu ska vi se om trollkarlen och den supande katten kommer vidare med sin ondska.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida