söndag, oktober 15, 2006

Dvala

Det känns som att jag liksom en björn gått i ide för vintern. Krypit undan från världen och ligger ihopkurad under en filt. Väntar på att våren ska komma. Vintern är inte min favorit årstid. Senaste veckan har jag sovit massor vilket inte är likt mig.

Vem vet, jag kanske samlar energi för att orka ta tag i och genomföra förändringar? Det känns som att jag har gått lite grann på tomgång ett tag. Men det har trots det tagit mycket energi. Sista året har varit lugnt men ändå stökigt.

Det är faktiskt lite trist men skönt att ha brutit med Herr Strul. Fascinerade att det tog sådan tid. I synnerhet innan vi började prata. Eller rättare sagt innan jag började försöka. Förhållanden är inte min starka sida. Det är knappt att jag kan dejta. I synnerhet kräver det att jag tar mig tid och det finns så mycket annat som är mer intressant. Träffa någon ska komma naturligt och bara flyta på. Framför allt ska det vara roligt...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Känner igen det där!

Alltså... jag har iofs inte brutit med någon Herr Strul, men dvaldelen av inlägget känns bekant.

10:31 fm  
Blogger Ängeln sa...

Visst är det trist?!

Äh, Herr Strul. Inget upprörande utan snarare tvärtom. Jag kom till gränsen. Hmm.. varför? Vad är poängen? Been there done that.

1:12 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida