torsdag, oktober 05, 2006

‘Cause this is the year, this is the year it all will happen’

Tiden går fort när man har roligt. Tydligen har jag haft väldigt kul. För tiden rusar fram. Årets födelsedag är avverkad. Ett år äldre och sannolikt inte ett spån klokare. Så kan det gå när inte haspen är på. Min käre far har åkt hem till sitt och jag har numera ett badrum och kök som faktiskt nästan ser riktigt bra ut. När jag städat och målat klart förstås.

Vad tänkte jag med när jag kom på att jag skulle springa en mil? I ett lopp? Jag har liksom ”vilat” mig i form med stora mängder vin och lite whisky. Hur i hela friden ska jag ta mig ur det här? Funderar på om jag känner mig lite sjuk? En fis på tvären eller nåt? Eller så kanske jag slår upp ögonen på söndag och känner att NU är jag i finfin form. Loppet kommer att genomföras på lätta ben likt en gasell.

Jooo jag har drömmar!


'cause this is the year,
this is the year it all will happen
it's finally here, I have been waiting all my life
there'll be no mistakes there's just gonna be one big departure
this year I will do everything right, this year is mine

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Stort grattis, lite i efterhand.

Och, jo. Det går faktiskt att springa en mil i ett och samma lopp. Har förstås aldrig gjort det själv, men jag har sett det på TV.

11:38 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida