söndag, oktober 29, 2006

Blogger pah!

Det är inte ren avsaknad av ämnen som gjort att jag inte bloggat. Blogger har inte funkat. Så jag har gjort massor av saker. Typ var ute i fredags och var apbakis lördagmorgon.. måttligt kul när man som jag inte packat utan blivit packad kvällen innan. Dessutom var jag tvungen att gå upp för att hinna med flyget.

Lovar dagen var TVUNGEN att inledas med 2 treo. Satans jävla skit vad sliten jag var.

- Nämen hej mamma! Jag är asbakis! Kul att se dig?!
Känns som att jag är 16 bast igen. Är jag en guldfisk? Inte lärt mig nåt? Nåja. Var nån kille som raggade på mig på Kvarnen. Han var säkert okej. Någonstans. Men Djurgårdare?! Ärligt talat det går ju bara inte. Oavsett vad. Han var säkert söt. Någonstans. Var det vet jag inte. Men det var ju bra för egot

Nåväl. Idag har jag varit på fotboll. Tragiskt. Oavgjort. Inget SM-guld nu. Garanterat. Men AIK kan ju fira.

Förövrigt verkar min min metod att få syrran att gilla ok musik funka. Brukar skicka lite gott och blandat. Det har faktiskt blvit bättre.

Jaja puss på dig syster yster! Men så det...

Puppisarna är förjävla gulliga. Minst 2 vill bo med mig. Det har dom berättat. Typ uff uff pip pip.. det förstår ju alla vad det innebär. Moster du ärmin dröm. Mitt liv blir tomt utan dig.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jamen ibland gör man såna där grejer fast man inte är 16 längre - är helt okej anser jag *skratt*

Jag var iväg till Cypern en vecka för x antal år sen o skötte mig väldigt bra under veckan, MEN.. kvällen före hemresa gick vi ut o festade extremt vilt. Resultatet blev att jag på morgonen när bussen hämtade oss fortfarnade var full - urk!

12:02 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida