fredag, oktober 20, 2006

Grannar

Jag anade att krogen inte var det rätta! Enligt Aftonbladet är det grannar som gäller. Nu jävlar ska det raggas på grannarna. Tydligen är det ett vinnande koncept. Finns dock ett problem. Väääldigt litet sådant så klart. De enda grannarna som jag lagt märke till här är en gammal tant och tjejen som bor på samma plan som jag, som jag typ knappt hälsar på. Men det innebär ju inte att jag självklart spekulerar i min närmaste grannes liv som man ska göra som granne. Jag misstänker att hon spelar på andra planhalvan, det vore ju nåt! Men jag slår inte pappas grannar. Vad sägs om 2 tyska lesbiska poliser? Som byggt ett hus som ser ut som en alphydda.. i Skåne?! Visst, det är deras sommarbostad men ändå. Jag har faktiskt en teori att om det råkar vara massa snö en vinter i Skåne. Inte sannolikt – jag vet! Men rent hypotetiskt skulle jag kunna smita in på deras tomt och traska runt huset och inbilla mig att jag är i alperna. Inte illa?

Åter till grannraggningen. Jo kom på att jag har en annan granne i porten bredvid. Men han är inte riktigt min kopp te. Jag ser väldigt liten ut bredvid och han är inte sååå lång.

Oh well, får väl ge sjutton i att ragga på grannar då.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida