torsdag, januari 26, 2006

Kvinnlig?

Det var det där med att vara ljuv och kvinnlig - det är inte min starka sida. Men nu har jag kommit flera saker som i alla fall som kanske med lite inlevelseförmåga kan anses som lite kvinnligt.

Försöka gå i snömodd med handväska som inte går att ha på axel utan verklig måste bäras i handen eller på underarmen. Detta i kombination med matpåse och och ytterst piffig turkos systempåse. Reslutatet blir att för att hålla balansen måste jag trippa i snömodd. Sannolikt en ganska underhållade syn...

Biobesök. Nää inte bion i sig.. Men det där med att se en film när det tex kan hoppa fram en varg bakom ett lakarn. Vilket faktiskt är väldigt skrämmande och farligt!

Så det är helt normalt kvinnligt att hoppa cirka 1-1 1/2 meter upp*...

Och dra efter andan..

Vilken hjältinna jag är... Nåja biosällskapet hade roligt åt mig i alla fall.. Men nää skräckfilm är inte min grej.. Alls.. Tror inte det finns nån som vill gå och se en sån film med mig..

Någonsin..

* en sisådär 5 gånger under filmen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida