torsdag, januari 19, 2006

Det där samtalet

Vissa tjejer har en naturlig förmåga att prata med killar om deras relation. Jag är faktiskt sensationellt dålig på det. När jag insåg faktumet att jag var så illa tvungen att ta och prata med Herr R var jag oerhört stolt i en vecka. Tills en tjejkompis undrade vad vi verkligen kom fram till...

Vaddå? Sa bara att jag är ju knappast tjejen i ditt liv och du är inte mannen i mitt! Men vi kan väl ses ändå?

Tidpunkten var nån gång på natten efter sex. Tydligen var det väldigt okänsligt! Så jag skulle inte alls vara stolt...

Så nu när jag och Herr Strul har konstiga diskussioner per telefon så känns det inte tryggt. Jag kan nämligen lyckas slänga ur mig saker med finkänslighet som packad elefant.. Nu funderar jag på hur jag ska få fram något som jag inte själv vet - vad jag vill! Som jag inte själv vet..


Oddset för katastrof är rätt lågt...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida