söndag, januari 15, 2006

Är det sant?!?

Okej jag erkänner - jag har lätt för att skratta. Jättelätt! Gärna vid "fel" tillfällen. Men det ingår liksom i paketet.

Så när jag sprang på Grottis med hans nya förmåga blev det svårt.. väldigt svårt.. Hans nya förmåga är runt 50. Inte kilo utan år!!! Han har träffat nån som är i samma ålder som min mamma!!!

Det är verkligen svårt att INTE skratta.

Det här är alltså killen som mindre än en vecka innan det tog slut påtalade alla fördelar med att träffa en "ung" tjej som inte har följande:
-hängbröst
-celluiter
-sladdrig kropp
-inte fött barn

Min kommentar till det hela var ..Jahha.. Mmmm... ( typ ge fan i att störa mig- jag läser tidiningen)... samtidigt som jag verkligen undrade varför i hela friden han berättar det för mig. Joo det stämmer ju att jag inte har nåt av det ( ren lögn -har celluiter!)..

Nu kommer vi till det roliga:

Vad är hans nya?

Det är ju verkligen humor! Dessutom ser hon ju inte ut att vara "välbevarad"..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida