lördag, december 24, 2005

Regression

Inser att jag inte förstår nåt alls. Verkligen.. undrar om det beror på att jag är blond?Men vad händer med karlar som jag träffar? Har dom inte varit grisar innan så blir dom det när dom träffar mig..

Hade smskontakt med Grottis igår.Jag tyckte att ska vi ta en fika? Nån gång lär vi ju ses.. Fick svaret : har inte tid...

Om han inte vill träffa mig: säg då det! Det svaret är ju rent patetiskt! Varför hör han av sig? Vad har jag gjort mot honom som jag fullständigt missat? Måste varit nåt fruktansvärt hemskt.. Typ försökt bita kuken av honom eller nåt!

Så nu har jag återgått till att vara 14 bast. Raderade samtliga av hans nummer..

Moget.. jag vet.. men det kändes som en bra idé..

just då

och nu

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida