tisdag, december 13, 2005

Kläder..

Det där man tar på sig.. joo killar brukar också ha det... jag vet inte vad som är värst?

Lite exempel:

På krogen, en lördag. Möter upp en då fd kollega som jag råkar ha ihop det med ( han den obegripliga) - vad har han på sig? En tröja från typ 80-talet som hade passat en äldre dam.. på FULLT allvar! Jag är inte petig* men när killkompisar som man inte kan anklaga för att vara modelejon alls kommenterar då är det illa..

Pojkvän som VARJE morgon stod 10 min framför spegeln för att kolla om han såg ok ut. Slutade oftast med att jag ledsnade och gick.. han kom springande efter

Eller han som tyckte att han såg tjock ut i tröjor och bara använde skjortor.. detär väl ok.. men det är mer än jag vill veta.. plus att har man aldrig fritidskläder? Visst ja.. han hängde på stureplan på sin fritid.. så det var väl det

* erkänner jooo det är jag - men har blivit bättre..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida