torsdag, december 22, 2005

ära vare gud i höjden..

detta har jag gjort i slöjden...

Julklappar brukar vara en upplevelse!
En gång i tiden så var det inne med ulltröjor med rutmönster fram. Så jag önskade ju mig en sån av min far som var i London på affärsresa. När han kom hem var han eld och lågor över min julklapp. Jag borde verkligen anat ugglor i mossen.. det är ett JÄTTE stort varningstecken!

Julafton infinner sig.. och tills slut får jag öppna det mjuka paketet från London...

Jovisst det är ull, och tröja.. nja cardigan.. väldigt lång.. inte en ruta i sikte men om man vänder på den så är det en seriefigur påsydd i nåt blankt tyg.. på rumpan.. Jaa jag menar MITT på rumpan på den långa cardiganen satt en seriefigur...

Det är tanken som räknas.. och nej jag slet inte ut den...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida