måndag, december 05, 2005

På resande fot..

Insåg när jag åkte in i staden med flygbussen att det var väldigt länge sen jag var här.

Måste ha varit runt 19 år gammal och hade träffat ett hångel. Han var över 30 år gammal så det var ju verkligen gammalt! Dessutom bodde han inte samma stad... ( och nää inte en ANING om vad han hette) men han ville ju komma och hälsa på mig. Var lite lätt tveksam till att träffa honom men jag hade vägarna förbi honom så då stannade jag en natt. Tyckte att det var bättre än att han kom till mig då det fanns en risk att jag skulle få slänga ut honom.

Det var ingen hit.. Först och främst hade jag ju kvalificerade problem att komma ihåg hur han såg ut... var inte helt spiknykter när jag träffade honom och det var ju mörkt då. Han var inte lika snygg som jag kom ihåg.. föga förvånande...

Han bjöd på hemkokad krabba och vitt vin. Jag gillar inte mat som man måste gräva i och följdaktigen drack jag vin och åt bröd. Vilket kan leda till att man blir rätt full...Usch ja! Hände inget och tro mig jag flydde morgonen efter.. man lär ju sig... säkerställ att det verkligen är något att ha innan...

Men det var då jag senast var i staden.. som är stor och ligger på västkusten..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida