fredag, december 02, 2005

Smart eller snygg..

Det är ju kul att höra att man är smart.. eller?

Herr W var imponerad över att jag kunde tänka snabbt och ge svar på tal.. vilket snarare fick mig att undra vad han träffat för tjejer innan? Borde iofs varit en ganska hyfsad varningsklocka när han rätt kläckte ur sig nåt stil med.. aha så du har inte opererat brösten.. nää man kan ha hyfsat stora bröst av naturen...

Samt att han var förundrad över att jag kunde gå utanför dörren utan smink.. då börjar man ju undra.. för att sen bli förvånad över att jag oftast går i höga klackar...

Visst ska väl vara glad över att en kille gillar en för ens intellekt... men det är onekligen kul om man känner att dom tänder rent sexuellt också... eller så är det jag som är rubbad efter att träffat Herr Stul...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida